سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار کسب و کار

بررسی ویژگی های گوشی Samsung Galaxy K Zoom

 

سامسونگ گلکسی کی زوم

چه باور بکنید چه نکنید سامسونگ گلکسی    K زوم از گوشی های با تکنولوژی بالایی است که سامسونگ با به حال درست کرده است ، حرف K در این اسم به معنای دوربین در زبان آلمانی است و علت نامگذاری این گوشی به دوربین مخصوص دوربین های عکاسی نسبتا پیشرفته می باشد.

یکی از تکنولوژی هایی که در این گوشی استفاده شده است ، لنز 10X با کیفیت 20.7 مگاپیکسلی است که در درون گوشی قرار گرفته است. این گوشی نسبتا سنگین تر از گوشی های هوشمند در حدود 20 میلی متر ضخامت دارد ، صفحه نمایش آن 4.8 اینچ و با کیفیت 720 پیکسل Super Amoled ساخته شده.

یک پردازنده قدرتمند شش هسته ای در گوشی استفاده شده است که می تواند اندروید 4.4 کیت کت را به راحتی پشتیبانی کند و طبق گفته ی سامسونگ این گوشی فقط برای اتصال به اینترنت استفاده نمی شود اما این گوشی مانند سایر تلفن های همراه بیشتر شباهت به اینترنت گردی می خورد.

بسیاری از نرم افزارهایی که در گلکسی اس 5 استفاده شده است به خوبی در این گوشی اجرا می شوند از حالت ذخیره انرژی گرفته تا برنامه ی S Health . در این گوشی بسیاری از کنترل حالت های گوشی مانند ذخیره و انتخاب و آپلود کردن به دیگران نیز وجود دارد.

لنز بسیار قدرتمند با ساختاری ظریف

با قابلیت جمع شدن لنز و 10X زوم اپتیکال، دوربین قدرتمند گوشی موبایل سامسونگ گلکسی K زوم با طراحی بسیار ظریف و زیبایش وضوح و شفافیت بی نظیری را برایتان به ارمغان می آورد. استفاده از این محصول بسیار آسان می باشد و برای زوم کردن دوربین می توانید از هر دو گزینه Pinch Zoom و Quick Zoom استفاده کنید.

روی دیگر تصاویر خود را با گوشی  Samsung Galaxy K Zoom ببینید

سامسونگ گلکسی K زوم با قدرت و کیفیت فوق العاده اش تحسین همه را برمی انگیزد. این محصول سامسونگ با حسگر   20.7 MP BSI CMOS، شفافیت و وضوح بی نظیری به تصاویرتان می بخشد تا تجربه  لذت بخش و نوینی داشته باشید.

ثبت تصاویر با سامسونگ گلکسی کی زوم

Pro Suggest با محاسبات عددی، دنیای پیرامون شما را، از نوعشان گرفته تا رنگ و روشنایی، بررسی کرده و با تشخیص و ثبت ویژگی های منظره، 5 زمینه فوق العاده و زبیا رابرای تصاویرتان ارائه می دهد.

با سلفی های بی کیفیت خداحافظی کنید

با استفاده از کیفیت بالای دوربین 20.7MP فقط کافیست تا سوژه مورد نظر را مشخص کرده و گوشی موبایل سامسونگ گلکسی K زوم خود را بچرخانید تا از شما 3 عکس مختلف بگیرد و یکی را انتخاب کنید. این گونه همیشه بهترین تصاویر را از خود ماندگار می کنید.

ارگونومیکی هوشمندانه و زیبا

با الهام گرفتن از سنگ ریزه ها، سامسونگ گلکسی K زوم با پشت محدب و گوشه های گرد، به راحتی در دستانتان جا شده و به شما احساس دلنشینی می دهد که نه تنها دوست خواهید داشت آن را در دست بگیرید بلکه از تماشای آن نیز لذت خواهید برد.

طراحی منحصر به فرد

گوشی سامسونگ گلکسی K زوم

سامسونگ گلکسی K زوم با الهام از پیشینیان در طراحی دوربین، قابلیت جمع شدن لنز، بدنه سوزنی پشت گوشی موبایل و همچنین ضخامت 20.2mm برای شما ساخته شده تا هم از داشتن یک گوشی موبایل هوشمند و هم یک دوربین حرفه ای لذت ببرید.

امکاناتی بی حد و مرز برای تصاویرتان

با Pro Suggest Market صدها فیلم را دانلود و در Galaxy Zoom ذخیره کنید. تنظیمات مورد علاقه خود را پیدا کنید و با بهترین کیفیت در گوشی موبایل خود تماشا کنید. همچنین با فلش Xenon که روشن تر از LED میباشد تصاویرتان شفاف تر و روشن تر خواهد بود.

با گوشی  Samsung Galaxy K Zoom در کوتاه ترین زمان بهترین عکس را ثبت کنید

برای ثبت لحضات در کوتاه ترین زمان فقط کافیست با یک حرکت، قفل گوشی را باز کرده و یا با فشردن دکمه های تنظیم صدا و Power در عرض 0.3 ثانیه دوربین را روشن و با کیفیت ترین تصاویر را ثبت کنید. همچنین با قدرت فوکوس این محصول سامسونگ دیگر نگران حرکت سوژه نباشید زیرا K Zoom با قابلیت فوکوس بالا بهترین تصاویر را ثبت می کند.

قدرت عملکرد بی نظیر

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی K Zoom با پردازشگر شش هسته ای Exynos 5 برای ثبت حرفه ای تصاویر با فرآیند های پیچیده و همچنین حفظ شارژ طولانی تر ساخته شده تا نه تنها به عنوان یک گوشی موبایل کارآمد بلکه به عنوان یک دوربین عکاسی حرفه ای همراهیتان کند.

باتری این گوشی دارای قدرت فوق العاده ای است. شما می توانید برای خرید باتری گوشی گلکسی کی زوم وارد لینک زیر شود:

https://b2n.ir/create.php